Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Märit - 12 juni 2011 20:52

Ettfotoitmmen innebär att man fotograferar en gång i timmen på särskilda dagar å publicerar så att de andra som är med å "leker" kan få se ens bilder. Läs mer här


Mina tidigare EFIT finns här, men nu kommer de vara här ett tag eftersom jag har problem me datorn å inte kommer åt att uppdatera min hemsida =(


  
02 Uppe på toa. Inte helt smart att dricka te

på kvällarna ;)
 
07 Dax att gå upp tycker djuren
 
08 Sitter i skogen strax nedanför Norra toppen,
Hisingsparken å pratar i tele me syrran medan

hundarna tränar bas
 
09 morgondopp i Gunnetorps mosse
 
09:30 (bonusbild) Bästa tjejerna på väg nerför Södra toppen
 
10 frukost. Stekt ägg me veg.bacon å ädelost
 
11 Håkan solar på balkongen
 
12 Tyskalektion online
  
 
13 hundarna äter märgben
 
14 lunch. Sojachorizo, sparris, fetaost å vitlöksbaguette =)
 
15 Galen hund som rullar runt
 
16 tyvärr slut nu =(
 
17 Jag sitter vid datorn å kollar på tv. Håkan
vet jag inte riktigt vad han sysslar med?
 
18 gjorde visst en hallonpaj =)
 
19 fixar me bilder till dagens EFIT
 
20 Är ute me hundarna å passar på att prata lite me Håkan som är
på balkongen
 
20 (bonus) Tjejerna fattar inte att jag pratar med Håkan ovanför
deras huvuden utan spanar efter nån person runt omkring


Fortsättning följer senare ikväll
Lämna gärna en kommentar
Vill du veta mer om hundarna (Hovawart) se www.sunnanhof.se
Vill du veta mer om katterna (Bengaler) se www.norsbo.eu


  
21 Håkan å Louise slappar efter att ha hängt på balkongen mest
hela dan
 
22 kollar på valpar. Jag vill åxå ha en kull nu, längesen jue
 
23 Kors i taket. Agnes tål ögonkontakt me Håkan å till å me pussar
honom. Hon brukar visa tänderna å morra vid ögonkontakt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards